Pienten toimitusvaikeuksien jälkeen kuvasatoa viime sunnuntailta luvassa..

Pennut ovat todella vilkkaita kaikki, päivät menevät nopeasti leikin tiimellyksessä. Ulkoilemaankin on päästy ja lauhalla ilmalla pennut ovat saaneet vilistää ulkoleikeissä parikin kertaa päivässä. Sisälläkin on kaikkea hauskaa tekemistä, kun kaikkea pitää ehtiä tutkimaan ja maistamaan. Välillä pitää sitten ottaa vähän matsia ja taistella pentulauman herruudesta.  

Pian nämä sydäntenmurskaajat matkaavatkin sitten kukin omaan kotiinsa. Meillä tulee niin ikävä..

Tässä pupsien touhuja, ikää 6 viikkoa. Annelle kiitos kuvista!

1132481.jpg

"tällain me eletään, vankeudessa raukkaparat.." (Charm, Lady & Bear)

1132496.jpg

"Välillä me päästään kyllä sitten vapaana juoksemaan ja mehän juostaan, kuka sitä kävellen ehtii mihinkään?" (Charm)

1132480.jpg

"Meillä on semmonen palvelija, joka tuo meille ruokaa ja käy täällä välillä muitakin tyyppejä jotka tuo meille leluja ja sitte me leikitään niillä." (Coat & Paws)

1132466.jpg

"Sit yks päivä me saatiin semmonen lautahärveli, eikä me tiedetty mikä se on, mut me pääteltiin, että sen päälle voi kiivetä ja sitä vasten voi nukkua." (Charm)

1132476.jpg

"Kaikista kivointa on kuitenki se, kun mattoa nyhtää niin se lähtee siitä purkautumaan ja sit me voidaan leikkiä sillä sutturalla.. mä pikkusen jatkan tätä työstämistä." (Paws)

1132470.jpg

"Okei, mä työstän tätä toista, tää onki hankalampi tapaus.." (Lady)

1132478.jpg

"Tää on sit mun ja jos joku uskaltaa lähestyä niin..." (Bear)

1132468.jpg

"Välillä on kiva leikkiä kavereiden kans, mitä sanot jos mä otan ihan pikkusen sua tästä kiinni?" (Kiss & Boots)

1132477.jpg

"Ne tyypit, jotka täällä käy, tahtoo aina ottaa meitä syliin ja sit ne sanoo että pitää poseerata, outoo.." (Boots & Charm)

1132472.jpg

"Eiks tää jo riittäis..?" (Boots, Coat & Paws)

1132475.jpg

"Osataan me välillä ihan rauhassakin olla, mä löysin tämmösen kolon mihin voi mennä lepäämään kun ei jaksa enää leikkiä" (Bear)

1132469.jpg

"Voisko joku nyt sanoo tolle, että lopettaa ton kameran tunkemisen mun naamaan?" (Charm)

1132467.jpg

"Okei, yks kuva, mä otan oikein kiltin ilmeen, onnistuko?" (Boots)

1132471.jpg

"Jos joku ei vielä tienny, niin mä oon kingi täällä." (Coat)

1132473.jpg

"Pitää hetkeksi istahtaa mietiskelemään, et mitä seuraavaks tekisi." (Kiss)

1132474.jpg

"Voishan sitä tieten ihan pikku hetken vaikka levähtää.." (Kiss)

1132479.jpg

"Hitsi, tää elohiiri ei kyllä pysähdy hetkeksikään.. mut ääh, ne nappas mut kiinni." (Lady)

1132483.jpg

"Oli kyllä hauskaa, nyt vois sitten vaikka tirsoa muutaman hetken kun löyty tää hyvä päänalunen." (Charm)